Regulamin świadczenia usług

Usługi świadczy Magdalena Klonecka-Cienkowska “Makeup Room”

ul. Wrzosowa 7, 80-209, Chwaszczyno

NIP 9581683079

Regulamin zapisów

  1. By zapisać się na usługę należy skontaktować się ze mną przez jedną z dostępnych form: email, facebook lub formularz na dole strony. Istnieje możliwość samodzielnego zapisu przez system Booksy.

  2. Podać imię i nazwisko oraz nr telefonu potrzebne do zapisu, podać również nazwę usługi (dokładną nazwę z cennika). Wiadomość bez podania ww. informacji nie jest równoznaczna z zapisem. W przypadku rozmowy telefonicznej i tak proszę o wysłanie wiadomości z danymi. Opcjonalnie podanie dodatkowo adresu e-mail pozwala na wysłanie automatycznego potwierdzenia rezerwacji/anulowania/opłacenia.

  3. By potwierdzić termin należy w ciągu 4 dni wpłacić na konto zadatek w wysokości:

  • 100 zł na makijaż

  • 100 zł na czesanie

  • 100 zł Pakiet makijaż+fryzura lub makijaż+hollywoodzkie fale

  • 100 zł Lekcja makijażu

  • 200zł Szkolenie makijażu/czesania

  • 400zł Pakiet Ślubny z dojazdem

Dane do przelewu:

Magdalena Klonecka-Cienkowska
nr konta. 17 1160 2202 0000 0005 6061 8691
tytuł: imię, nazwisko oraz data spotkania

  • Rezerwacja nieopłacona w przeciągu 4 dni roboczych będzie automatycznie anulowana.

  • Proszę o pilnowanie swoich terminów i terminowe wpłacanie zadatków, jeśli jakiś termin anuluje się po 4 dniach, nie kontaktuję się z klientką i nie przypominam o wpłacie.

  • Klient ma prawo do odstąpienia od zadatku w przeciągu 14 dni od daty jego wpłacenia, (dotyczy wpłat online i przelewów). W przypadku rezygnacji po danym terminie zadatek jest bezzwrotny. Tak samo zadatek wpłacany osobiście jest bezzwrotny.

  • Jeżeli termin usługi ma mieć miejsce szybciej niż 14 dni, proszę o wyrażenie zgody na jej wykonanie.

  • Zapisanie się na usługę jest równoznaczne z zawarciem umowy i akceptacją regulaminu.

CZEKAJ CZEKAJ, to teraz jeszcze o spotkaniu ->

Regulamin świadczenia usług

  1. Na makijaż proszę przyjść po dokładnym demakijażu. W przypadku przyjścia na wizytę z makijażem, zastrzegam sobie prawo do wykonania usługi demakijażu
    za dodatkową opłatą 20 zł.

  2. Proszę o poinformowanie mnie o przeziębieniu, opryszczce, jęczmieniu, zapaleniu spojówek, niedawnej chemioterapii lub innym stanie chorobowym. W przypadku nie poinformowania mnie o takim stanie, mam prawo odmowy wykonania usługi. Jest to podyktowane jedynie troską o zdrowie moje i moich klientek.

  3. Proszę o zastosowanie się do moich rad odnośnie przygotowania do makijażu i czesania w dziale “Jak się przygotować do usługi”. Jeśli stwierdzę obecność np. olejku we włosach lub schorzenia skóry, które mogą wpłynąć na jakość wykonanej usługi lub zdrowie klienta, mogę odmówić jej wykonania.

  4. Na spotkanie proszę przyjść bez osób towarzyszących / dzieci.

  5. Uprzejmie proszę przyjść punktualnie. W sytuacji spóźnienia się klientki na wizytę, nie mogę zagwarantować wykonania pełnej usługi. Ewentualne spóźnienia, bez poinformowania mnie telefonicznie będą akceptowalne do 15min, każdy przypadek rozpatruję indywidualnie, możliwe jest odstąpienie od tej reguły. W niektórych przypadkach spóźnienie będzie oznaczać brak wykonanej usługi - wtedy też zadatek ulega przepadkowi.

  6. Wizytę można odwołać telefonicznie lub wysyłając SMS z imieniem, nazwiskiem, datą i godziną wizyty. Klientka, która bez uprzedzenia nie zjawi się na umówioną wizytę, nie będzie mogła umówić się ponownie oraz zadatek na usługę przepada.

  7. Osoby nietrzeźwe nie są obsługiwane.

  8. W niedziele i święta makijaż i fryzury wykonuję tylko po wcześniejszym ustaleniu. W takim przypadku należy doliczyć 30% do ceny usługi.

  9. Osoby niepełnoletnie w wieku poniżej 18 lat, mogą skorzystać z makijażu/czesania jedynie za pisemną zgodą rodzica / opiekuna prawnego.

  10. W przypadku zdarzeń losowych, przez które nie będę mogła świadczyć usługi, kontaktuję się z klientką i proponuję nowy termin. Jeżeli nie możemy ustalić nowego terminu, a odwołanie pierwszego było z mojej winy, zwracam zadatek.

  11. Jeżeli dany termin będzie odwołany z powodu obostrzeń epidemicznych lub zachorowania na COVID, proponuję przeniesienie terminu, a jeśli to nie będzie możliwe, zwracam zadatek w formie vouchera do wykorzystania na dowolną usługę w innym terminie.

  12. Jeżeli osoba dysponująca voucherem na usługi nie umówi się w terminie ważności vouchera na zrealizowanie usługi, lub nie przyjdzie na umówioną wizytę i nie uprzedzi o swojej nieobecności- traktuję taką wizytę jako zrealizowaną. Nie dopuszczam możliwości zwrotu gotówki za zakupione zaproszenie. Voucherów nie wymieniam na gotówkę ani nie zwracam w formie przelewu.

  13. Zdecydowanie się klienta na usługę jest równoznaczne ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Makeup Room. Klient oświadcza iż poddaje się usługom z własnej, nieprzymuszonej woli, oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się ze mną!